woensdag 16 november 2011

Bloemetje op woensdag

Zondag heb ik een heel leuke verjaardag gehad, met heel veel visite en kadootjes. Iedereen bedankt voor de felicitaties en leuk dat jullie mijn blog hebben bekeken. Ik zal mijn kadootjes nog een keertje laten zien, maar vandaag doe ik eerst mee met het bloemetje op woensdag.


Dit boeketje heb ik zondag van mijn oma gekregen voor mijn verjaardag, elk jaar krijg ik dit van haar!

Bij Veronique kun je nog meer mooie bloemetjes bekijken.

Groetjes,
Mirthe

14 opmerkingen:

  1. Je oma heeft wel een heeel mooi boeketje bloemen voor je uit gekozen...prachtige wit en groentinten..nog gefeliciteerd..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi HOI Als nog gefeliciteerd!!
    Mooie bloemen hoor!

    Ik ben ook even volger geworden!
    Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Mirthe.
    Wat leuk om te zien dat je een 9 jarige bent een een blog schrijft. Zo fijn om even van je af te kunnen schrijven!!
    Mooie bloemen heb je van je oma gekregen.

    Ik de andere posten van je ook even lezen.
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Mirthe, wat leuk dat je een eigen blog hebt, best uniek voor een 9 jarig meisje!
    alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    lief van je oma dat je ieder jaar zo'n mooi boeketje krijgt.
    ik ga je volgen hoor, leuk!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat leuk dat je mee doet! Je hebt een heel mooi boeketje van je oma gekregen, nog van harte gefeliciteerd hè!

    Mooie blog heb je!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Mirthe, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en wat leuk dat je een eigen blog hebt!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer een mooie post geplaatst en wat heb je al veel volgers!

    ♥ mama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Myrthe, nou nog gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi boeketje heb je gekregen van je oma. Altijd heel speciaal nietwaar.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie bloemen hoor Mirthe! Jouw blog viel me op door je naam. Mijn dochter, die al 17 is heet ook zo maar dan ietsje anders geschreven... Mirte schrijf je bij haar. Leuk dat je een blog bent begonnen en heel veel succes ermee hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie bloemen van je oma, en jij heb er prachtige foto's van. Ik ben best nieuwsgierig naar je andere kado's, maar die gaan vast nog wel een keer komen.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat bof je dat je die mooie bloemen van je oma krijgt, ze zijn erg mooi en zo kun jij meedoen met het bloemetje op woensdag.


    Groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Witte bloemen, prachtig!

    En speciaal van je oma gekregen, wat lief.

    Groetjes

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hay Mirthe, wat heb je een gezellig blog en wat leuk dat ook jij ons komt verrassen met een prachtig bloemetje op woensdag. Ik reageer ietwat laat maar had eerder geen mogelijkheid je te bezoeken.En....natuurlijk ga ik je volgen.
    Groetjes van Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen